poniedziałek, 21 marca 2011

Wiosna...ach to Ty!

Czy u Was za oknem też tak pięknie? Słonecznie, jasno, radosnie? Dlatego własnie wybrałam mieszkanie od strony zachodniej. Duże okna balkonowe w sypialni i salonie z kuchnią dają mnóstwo swiatła dziennego,które jest niezbędne do dobrego funkcjonowania :) Już sobie wyobrażam ciepłe letnie dni kiedy mam pootwierane okna na oscież,na balkonie piękne rosliny oplatające drewniane filary podpierające zadaszenie balkonu, a ja sobie siedzę i delektuję się pięknym słoneczkiem:)) Własnie odnosnie tematu okien, zaczęłam się zastanawiać czym je udekorować. Nie lubię firanek i nie chcę ich mieć na oknach. Na pewno chciałabym czyms się "odgrodzić" od ciekawskich spojrzeń. Wybór na rynku jest spory: rolety, rolety rzymskie, panele, żaluzje, nie mówiąc o materiałach z których te wszystkie cuda są zrobione. Jak na razie po wnikliwej analizie estetyczno-praktycznej na pierwszym miejscu w rankingu są żaluzje. Podobaja mi się drewniane, ociepliłyby trochę jasne wnętrze. Niestety ograniczenia budżetowe raczej zweryfikują moje plany.Moja bratowa, która zajmuje się wystrojem okien podsunęła mi fajny pomysł, żeby zamontować żaluzje bambusowe- wyglądają własciwie jak drewniane i są tańsze. Może do tego fajnie wyglądałyby proste panele zasłonowe w jakichs żywych kolorkach? zdjęcie: www.oknosystem.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz